Home / Gezondheidsproducten en voeding / L-tryptofaan capsules
Hallo,
Sinds een week gebruik ik nu L-tryptofaan capsules. Dit omdat ik op internet de werking van dit middel gevonden had. Namelijk dat het helpt tegen stress en depressie. Ook zou het bevorderlijk zijn voor de slaap, humeur en zelfvertrouwen. De enige klachten die je zou kunnen ervaren in het begin zijn vermoeidheid en duizeligheid. Maar nu heb Ik sinds een aantal dagen last van een zeer vieze smaak in mijn mond en misselijkheid. Ook heb ik zo nu en dan lichte steken in mijn buik. Vooral na wat gegeten of gedronken te hebben. Nu vraag ik mij af of dit door de tryptofaan veroorzaakt kan worden? En is inname van alleen tryptofaan genoeg of moet ik er nog andere capsules bij slikken? Zoals bijv. vitamines oid? Ik hoop dat iemand mij wat meer vertellen kan.
De vieze smaak en daardoor de misselijkheid kunnen inderdaad door de capsules worden veroorzaakt. Probeer ze eens met yoghurt of appelmoes in te nemen.
Heel vriendelijk bedankt voor het antwoord. De smaak is al iets minder. Het was een beetje een metaal-achtige smaak. Weet jij toevallig ook of ik er nog andere vitamines bij moet nemen?
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!