- Anoniem19 april 2016 om 21:42
Hallo,
Ik ben sinds 3 weken op dieet. En het ging in het begin er goed. Ik at regelmatiger en sloeg ook geen maaltijd meer over. Daarbij sport ik minstens 4x p.w. Niet extreem, bestaat uit 20/30min lopen met tussendoor stukjes rennen.
Nu alleen het probleem is dat ik sinds een week heeel snel vol zit. 1 botherham in de ochtend gaat er al met moeite in. En bij t avondeten zijn het ook nog maar porties van heb ik jou daar. Toen ik begon met dieeten vond ik al ik toch nog te weinig kcal binnenkreeg. Omdat het meeste toch weinig kcal bevat. Maar nu is de kcal inname nog meer omlaag gezakt.
Wat kan ik hieraan doen?
Want ik wil niet het jo-jo effect of dat later de kilos weer heel snel eraan weer zitten.
Proppen en de maag oprekken heeft geen zin want dan wordt ik enorm misselijk.Bij voorbaat dank
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 april 2016 om 21:47Je bent pas 3 weken met en dieet bezig. Je maag is daar nog niet kleiner van geworden dus oprekken is sowieso niet nodig…
Reageren
Ben je veel andere dingen gaan eten? Gebruik je supplementen?Anoniem19 april 2016 om 21:54Ik ben opzicht niet andere dingen gaan eten. Wel meer groente en wat meer fruit. Verder gebruik ik niks van supplementen of wat dan ook.
ReagerenJohn (moderator)
19 april 2016 om 21:58Anoniem19 april 2016 om 22:01Ik drink meer als genoeg water. En ik ben niet door mijn dieet meer water gaan drinken. Ben altijd al iemand geweest die veel drinkt.
En dat kan ik doen ja, als het nog veel langer blijft aanhouden.
Dacht voor nu ff deze site te raadplegen, ik zie geen reden voor meteen onrust nu.
ReagerenJohn (moderator)
19 april 2016 om 22:04Deze toestand niet alleen niet te lang duren….anders zou er een omgekeerd effect kunnen ontstaan. Gewichtstoename ipv gewichtsafname..
Reageren