- Anoniem11 augustus 2015 om 21:01
Beste,
Ik wil iets met jullie delen.. Wat ik terug wil voor dit fantastisch verhaal is een conclusie :).
Hallo, Ik ben roy.. 17 jaar met een gewicht van 104,3KG vandaag de dag.
Ik ben begonnen met fitnessen 8 weken geleden, destijds woog ik 114 KG
Fitnessen doe ik 4-5x per week waaronder 1x cardio en 3-4x kracht. Ik eet heel gezond.. Heb alle snacks en snoep al niet meer aangeraakt.. Jaa voor de oorlog misschien :).. al heeeel lang niet meer dus.. haha.
Ik focus me nu op gezonde koolhydraten en vele eiwitten. Ik werk in een supermarkt 30-40 uur in de week (in de vakanties). Nu loop ik al anderhalf week vast op het gewicht van 104kg. De ene moment weeg ik 103,5.. Waar ik natuurlijk gemotiveerd van wordt.. De volgende dag is het weer terug naar 104,4.. weeg ik me die dag daarna weer.. is het weer gewoon 103,5.. Lijkt wel een cyclus..
Aangezien ik een supermarkt werk.. Weet ik gewoon dat ik te weinig eet..
Wat is de conclusie hiervan? Ik wil blijven afvallen en niet het jojo effect krijgen 🙁
Alvast bedankt Tandor 🙂
1 reactieReagerenJohn (moderator)
11 augustus 2015 om 21:47Je hebt in ieder geval al een flink succes geboekt. Proficiat !!!!
Het is normaal dat er op een gegeven moment een kleine stilstand komt. dat is gevaarlijk. Niet voor je gezondheid maar voor de motivatie..soms geven mensen het hier dan net op….
Nu moet je dus doorzetten…het is wel belangrijk dat je voldoende eet en ook vaak genoeg eet.
Reageren
Als je dat niet schakelt je lichaam over in een soort spaarstand en dat zou het zomaar kunnen dat je ondanks dat je te weinig toch weer aan gaat komen.