- Anoniem11 april 2015 om 05:31
Ik ben zelf 168 weeg 95 kilo .
Ik wil graag na 70 kilo wat ik al geprobeert heb pff
Snoepen deet ik zelden dat beetje wat ik in maanden eens at stopte ik mee dat werkte niet .
Prik drink ik niet vetten eet ik niet oke eerst een keer per week friet denk laat dat ok staan aardapelen rijst pasta brood eet ik niet
Begin smorgen met klein bakje yogurt nee geen fruit erin in ga echt kokholsen tegen iets zoets ik krijg het gewoon niet weg
Ik ben sinds 3 jaar gestopt met roken zo eneens had geen zin meer erin dus displine genoeg iets wil maar me gewicht pfff
Ik heb fybromyalgie lipoedeem slijtage in rug en nek en chronische onstekingen ik neem geen medicatie meer omdat het toch niet werkt en ik gaar de hele dag plat lig ben ik zelf gaan zoeken iets te nemen wat beter was met vitamine d die bij mijn al te laag was en b vit pijn ik niet pijnloos maar ben niet meer zo moet voel me fitter ik ga 5 keer na sportschool vanaf vorig jaar september en zwem meerder malen zin 3 keer per week baantjes trekken vanaf vorig jaar september je zou denken de kilo.s moeten je om oren vliegen tot mijn verbasing met mijn dieet van alleen kip vis en gevarieerde groente val ik geen enkele ons af en doe veel cardio pfff ik blijf volhouden maar vind dit niet normaal ik snoep niet eet geen vetten vind zoetige dingen vreselijk wat moet ik doen eens per week eten pfff kan toch niet ? Dietiste gelopen in 3 maanden tijd 8 kilo eraan terwijl ik niet eens de helft at pfff ik ik heb ook wel eens shake geprobeert na een blik nog geen ons eraf van verschillende merken ben al zoveel in beweging denk je al het moet eraf vliegen plus sporten kan toch niet ?5 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 april 2015 om 08:51Te weinig eten en niet vaak genoeg eten kan er ook voor zorgen dat je gewicht niet minder wordt of soms zelfs dat er gewicht bij komt. Je lichaam gaat dan namelijk in een spaarstand. alle calorieën die je dan binnenkrijgt worden gelijk opgeslagen in plaats van verbruikt.
Daarnaast denk ik dat het goed zou zijn om een bloedonderzoek te laten doen naar je schildklierwaarden en leverwaarden.
Reageren
Zorg voor een uitgebalanceerd dieet (van de diëtiste bijvoorbeeld en volg dat dan ook). Als je zo’n dieet niet goed volgt komt er ook niets van terecht. Daarnaast is het belangrijk om 6 x per dag iets te eten. Dat is om je spijsvertering en stofwisseling op gang te houden.
Dus: ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje, avondeten en een tussendoortje ’s avonds. Eet ook iedere dag een stuk vers fruit. Zorg daarnaast dat je minimaal 1,5 liter per dag drinkt.Anoniem11 april 2015 om 19:23Sorry ik heb alles uit de kast gehaald ook meeer eten wa dietiste zei ik kwam toen aan ook is mijjn bloed na gekeken er was toen vorige jaar niks in te zien aan schildklieren ga maandag maar eens terug ze moet me maar verder sturen het klopt gewoon niet mijn spijsvertering is niet goed heb spastische darmen als ik meer eet heb idee het niet eens zakt en word ik msselijk en heb dan onsettend veel last van maagzuur .
Reageren
Ik eet smorgen yoghurt tegen 10 een appel tegen 12 2 krackers met kip of kalkoen flet s,avonds een boterham bordje eten vee groente weinig vlees en s,avonds een vezelkoek is eigenlijk een kracker met vzels vind leker zo te eten zonder iets meer krijg ik er niet in anders doe ik geen oog dicht dat ik me opgeblazen voel ze hebben me 3 jaar geleden wel baarmoeder verwijdert maar niet de eierstokken maar daarvoor heb ik ook al vaak gedieet shakes pillen als je zo radeloos bent probeer je alles ik doe ook veel cadio omdat ze zeggen spieren zwaarder wegen als vet .
Enige wat ik drink is een nesqiuk s,avonds verder drink ik zon anderhalf tot 2 liter water per dag alle tips zijn welkom ik probeer echt allesJohn (moderator)
11 april 2015 om 20:30Als je een spastische darm hebt, kan dat natuurlijk wel voor problemen zorgen. Maar laat je dan inderdaad doorsturen naar een MDL arts
ReagerenAnoniem12 april 2015 om 02:53Ga ik zeker doen ik laat ook zeker wat horen hoe of wat ik schaam me al jaren met me lichaam ik heb al een spastische darm vanaf me 16 de ben nu 44 voor ik kids kreeg is de flinkheid toe genomen ik woog altijd rond 59 kilo maar ik ga er verder mee dacht misschien meer mensen mee gemaakt reakties kreeg en wat die gedaan hebben
ReagerenAnoniem12 april 2015 om 02:55Ik bedoel na ik kids kreeg werd ik flink heb nooit gesnoept eigen af en toe eens iets
Reageren