Zoeken Vraag het forum

afvallen met peperpillen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • monika

Ik heb vanmorgen gehoord dat er door deze pillen al verschillende vrouwen en meisjes zijn overleden! Je lever stop ermee door deze pillen en zelfs zo erg dat je een levertransplantatie moet ondergaan!! Ik zou ze dus maar niet slikken.

Esther

Beter is om in plaats van die pillen gewoon elke dag een chilipepertje toe te voegen aan je dieet. Dit is heel goed voor je en zorgt voor een snellere verbranding. Bovendien komt er endorfine vrij waar je gelukkig van wordt 🙂 Geen pillen gewoon producten uit de natuur. Andere natuurproducten die afvallen bevorderen: Advocado (5 per week), kaneel (1 theelepel per dag), eet quinoa (ipv rijst/ aardappelen/ pasta), knoflook (1 teentje per dag), ui, groene thee, bosbessen (speciaal voor buikvet), yoghurt (volle is ondanks de calorien beter dan magere), spinazie, pompoen, kiwi, citroen en eieren.

Succes!!

Reageren
    Celine

steek je geld liever in een dietiste dan. Grotendeels is het gedragsverandering en begeleiding wat je er bij nodig hebt dan alleen maar op pillen vertrouwen

Reageren
    Anoniem

Hier ben ik hey nirt helrmaal mer eens fleur, afvakken is nog altijd 80% voeding en 20%beweging.

Reageren
    farid

k gebruik de ongeveer de zelfs burner is wel goed als je beweegt om de dag of bijna elke dag .
    Ik hou ook wel van een supplementje niets mis mee. Als je niet wil bewegen of niet kan of geen zin hebt is het je aangeraden om veel groene thee te gebruiken vloeibaar drinkbaar of supplement ga eens naar Holland and barrett voorheen de tuinen genaamd. Ga zo door als je je goed bij voelt en je valt af dan is het goed zo . Gr farid

Reageren
Reageer op: afvallen met peperpillen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.