Zoeken Vraag het forum

borst veel kleiner dan de andere kant

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo ik ben naomi
    Ik ben 19 jaar en ik zit met een probleem…
    Ik heb constant last aan mijn borsten.
    Als ik opsta doen ze inorm veel pijn.
    Af en toe kijk ik eens in de spiegel of ze nog gelijk lopen maar mijn linker borst is heel wat kleiner dan mijn rechter borst.
    En het voelt raar aan.
    Ik maakte mij zorgen en ben onlangs naar een gynea geweest en die man zei dat het niks was. En het is dan een tijdje goed gegaan maar nu 3 dagen terug heb ik het weer. Enja ik maak mij inorm zorgen ik wil weten of iemand dat al gehad heeft en wat ik eraan moet doen.op mijn 16 kreeg ik een C en ze groeide inorm snel en ik vond dat al raar. Het doet inorm veel pijn aan mijn rug ook nu want nu loop ik met een D op mijn 19.
    En ik zou graag hulp krijgen van iemand…

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ga om te beginnen naar de huisarts en bespreek het met hem/haar…

Reageren
    Anoniem

[hide][i][/i][/hide]
    Ik ben geweest onlangs maar hij zei dat het niks was. Het is niet echt een goede dokter ik heb liever een exsper die mij echt kan helpen. Deze dokter zei dat het hormonen waren maar volgend mijn ouders niet. En hij zei ook dat ik melk kan geven maar ik heb nog maar 1 eieestok dus ik kan levenslang geen kinderen krijgen dat is gestest geweest.

Reageren
    John (moderator)

Het zouden toch de hormonen kunnen zijn.
    Vraag een verwijzing voor een endocrinoloog.

Reageren
Reageer op: borst veel kleiner dan de andere kant
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.