Zoeken Vraag het forum

1 borst groter

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Niem

Ik controleer eens in de zoveel tijd mijn borsten en ik kwam tot schrik er eergister achter dat mijn linkerborst plots een stuk groter is dan rechts en ook mijn tepel is groter.. Nou zijn mijn borsten nooit helemaal gelijk geweest maar dat verschil was miniem. En nu is het ineens een flink verschil.
    Ik ben 20 en je zou toch denken dat ze niet meer groeien.
    Iemand enig idee?

6 reacties
    Reageren
    Kimmie

Altijd gedacht dat borsten wel tot je 21e kunnen groeien… En misschien ben je aan de pil? Dat geeft verandering je hormoonhuishouding waardoor ze ook kunnen groeien.

Kimmie

Reageren
    Niem

Dat snap ik wel. Maar toch niet maar 1 borst?

Reageren
    Lola

Hai, als je je ongerust maakt, kan het geen kwaad een afspraak te maken met een gynaecoloog, maar ik heb ook heel lang met een veel grotere borst gelopen totdat de ander (gelukkig) toch ook begon te groeien. Houd je ons op de hoogte?

Groetjes

Reageren
    Fimke

bij mij(65 jaar) is één borst de laatste paar maanden zoveel groter geworden dat hij, als ik geen topje over mijn BH draag, eruit wipt. Ik heb het hele circus ( huisarts, ziekenhuis met extra mammografie) al afgewerkt. Ze zijn vooral gefocust op het feit dat het (gelukkig!) geen borstkanker is. Er zit ook geen vocht in.

Maar wat het dan wel is en waar het door komt zou ik toch graag willen weten. Daar kon de arts geen antwoord op geven. Heeft iemand ervaring hiermee en wel een antwoord gekregen?

Reageren
    vantzelfde

Hoi, ik herken me in het verhaal van fimke. Ik ben 58 en bij mij groeit 1 borst. Uit de mamografie komt geen afwijking. Echo leek men daarna niet nodig te vinden. Is er inmiddels, na 2017 meer te melden over dit onderwerp ?

Reageren
Reageer op: 1 borst groter
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.