- Anoniem3 november 2014 om 09:56
Hallo
ik ben 35 jaar en loop sinds een jaar met borstontstekingen en ook borstabcesen dit is bevestigd door pathologische onderzoek. Ik ben 3 maal geopereerd diverse echo’s gehad en een hele hoop antibiotica kuren. Het wil maar niet over. Loop met pijn en een lekkende tepel waar pus en troep uit komt en voel me niet lekker.
Mijn arts weet het niet meer en had hulp ingeroepen van een ander arts. Dat was een nare man. Hij stuurde me naar hyperbare zuurstoftherapie en daar hebben ze geen ervaring mee dus dat gaat niet door. Nu kreeg ik te horen we doen niets meer misschien gaat het in de menopauze wel over. Bij de intake gesprek van de hyperbare zuurstoftherapie kreeg ik te horen dat ik acne inversa zou hebben. Dit is nerges op mijn lichaam te vinden. Ik ben ten einde raad wie heeft hier ook last van?1 reactieReagerenAnoniem23 januari 2015 om 08:35Ik ben 43 en heb hier ook last van. Nee, er is niks aan te doen en volgens de chirurg zijn het chronisch ontstoken melkklieren. Ze kunnen het open halen maar dat laat ik dus niet doen ik laat de natuur zijn gang gaan, dan gaat het ook open. Tip: 2x daags met een electrische tandenborstel over de zere plek ongeveer een minuut per keer, dan gaat het sneller open en gaat in ieder geval de meeste pijn weg.
Reageren