Hey, Ik moet even iets van mij afschrijven. Ik ben een meisje van 15 jaar en ik ben zo plat als een pannekoek.Al mijn riendinnen zijn rondborstig. Ik heb nauwelijks borstontwikkeling, heb geen tepels (ofja opgezwollen tepels) en heb ook nog last van mee-eters die met geen stokken zijn weg te krijgen. Ik heb al van alles geprobeerd voor die mee-eters, zoals neusstrips, het uitdrukken ervan maar niets helpt. Ik ben radeloos. Ik voel me helemaal geen meisje, naar de dokter durf ik niet te gaan, alleen al als ik er met mijn moeder over spreek begint ze mij al uit te lachen. Kan iemand me helpen vooral mijn het probleem dat ik bijna borsten heb maakt me zeer ongelukkig.
Hallo meisje van 15, heb je al wel schaamhaar(ontwikkeling) en ben je al ongesteld? Trouwens, ik vind de reactie van jouw moeder niet bepaald leuk, om jou uit te lachen terwijl jij je al zo onzeker voelt... Horen we van je?
Groetjes Lana
Ja, ik heb al schaamhaar en ben ook al ongesteld. Telkens als ik ongesteld ben, ben ik wel 7dagen ongesteld, is dit wel normaal?
Hai, ik was ook heel lang zo plat als een pannenkoek hoor. Pas op mijn 17e begonnen mijn borsten te groeien. Heb nu een B85. En vroeger was ik ook ten minste een hele week ongesteld en nog heftig ook. Ik heb nu al een paar jaar een Implanon (hormoonstaafje) en ben nu 3 dagen ongesteld. Maar je bent nog zo jong, het komt heus wel goed met je borsten. Wees blij dat je op deze leeftijd nog geen volle cup hebt, over een paar jaar hangen de borsten van al die meiden en heb jij mooie, stevige borsten!
Groetjes
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!