Knobbel onder tepel man

goeiedag ik ben een man van 20 vorig jaar rond april kreeg ik last vab mijn rechter tepel. Bij het aanraken voelde ik een hard knobbel onder mijn tepel die miet zichtbaar was en het deed zeer. Vorige jaar werd ik doorverwezen naar het ziekenhuis keek de arts met een echoapparaat naar mijn rechter tepel. En hij zei dat het gewoon een kliertje was.

het doet niet meer pijn en het knobbel voel ik niet meer. Alleen is mijn rechtertepel nog dikker dan linker door dat

moet ik me zorgen maken, het is gecheckt in het ziekenhuis vorige jaar

Reageren

knobbel voel ik niet, maar nog wel een kleine hard stuk onder mijn rechtertepel.

alleen is er iets in mn hoofd gekomen laatste paar dagen dat ik me erover stress nu uit het niets. Enge gedachtes weer

Reageren

Je hoeft je daar geen zorgen over te maken. Het was toch onderzocht....

Reageren

ja het is onderzocht met dat aparaat ik weet niet hoe het heet. Maar is al een jaar voorbij ik voel dat mijn rechtertepel een bobbeltje is en linker gewoon plat.

ik kreeg gewoon enge gedachtes.

Reageren

Aks je er erg bezorgd over bent en blijft, ga dan even naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren

ja voordat ik doorverwezen vorige jaar hij mijn huisarts ernaar gekeken en zei hij dat het niet iets ernstigs is maar vooor zekerheid echo liet maken.

maar zoals je hebt gezegt hoef ik me idd niet zorgen over te maken omdat het gecheckt is. Door het opzoeken krijg ik gewoon enge gedachtes

Reageren

Googlen is niet altijd goed.....

Reageren

Ik heb nu zoiets het zelfde linker tepel harde knobbel als ik met me arm erover heen schuif pijnelijk of als ik iemand bijvoorbeeld knuffel geef dan voel ik wel wat pijn doktor zei is ik voel kliertje heb eigelijk niet gevraagd wat er aan te doen ik zelf denk dat door dat ik 123 kilo ben best zwaar natuurlijk eet slecht roken der bij ben van plan deze week met alles te stoppen slecht eten roken stoppen en weer gaan fitnessen wat denken jullie komt die klier in tepel door overgewicht of?

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Knobbel onder tepel man

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe