- Jenna17 december 2016 om 15:07
Hoi iedereen,
Ik heb nu al een week of 2 een beetje bobbeligheid aan de buitenste zijkant van mijn linkerborst, dit doet een beetje pijn als ik erop druk.
Ik voel geen duidelijke knobbel maar meerdere bobbels/hobbels. Het voelt nogal onregelmatig.
Aan de andere borst voelt het ook wel wat onregelmatig maar minder en ook geen pijn bij drukken.Wat kan dit zijn?
30 januari afspraak huisarts.
Maar maak me toch een beetje ongerust.Iemand die hier een beeld bij denkt te hebben of herkenning?
Groet
6 reactiesReagerenJenna17 december 2016 om 15:10Ik ben trouwens net 22 jaar oud
ReagerenJohn (moderator)
17 december 2016 om 15:1630 januari pas een afspraak bij de huisarts? Hoe komt dat zo?
Het kan spierweefsel zijn of kliertjes. Maar zonder enig onderzoek is dart moeilijk te zeggen.
ReagerenJenna17 december 2016 om 15:30Ik heb helaas zelf niet eerder tijd.. ik ga nog op vakantie..
En kon afgelopen weg niet meer terecht.
Is dit te laat?
Heb hier geen ervaring mee verder.
Ik hoop op spierweefsel of kliertjes dan maar… gezien mijn leeftijd ga ik daar maar vanuit..
ReagerenJohn (moderator)
17 december 2016 om 16:03Nee hoor. Ik vroeg dat alleen maar omdat het zo ver weg is die afspraak.
ReagerenAnoniem17 december 2016 om 16:07Ja vind het ook eeg vervelend maar het is helaas niet anders.
Is de kans dat het op mijn leeftijd klierweefsel is groot?
Het groeit trouwens ook niet volgens mij. Moet komende week ongesteld worden
Dankjewel tandor voor je snelle reacties
ReagerenJohn (moderator)
17 december 2016 om 16:38Klierweefsel kan heel goed hoor. Kijk eens of het na de menstruatie minder wordt.
Reageren