- Marieke22 januari 2018 om 16:17
Hallo allemaal!
Ik heb al sinds 1 a 2 jaar een zere plek links onder in mijn borst. Het doet niet altijd pijn, vaak pas als ik er op druk. Het lijkt een blauwe plek gevoel. Verder geen bobbels of wat dan ook te voelen.
Ik ben al 2x bij de huisarts geweest, hij heeft mijn borsten onderzocht en zegt dat ik mij geen zorgen moet maken. Borstkanker of iets dergelijks zit ook niet in de familie.
Herkent iemand dit gevoel? Ik maak me soms toch wat zorgen. Aan de andere kant: als het echt ernstig was dan waren de klachten vast toegenomen de afgelopen 1 a 2 jaar.
Mijn moeder heeft dezelfde klachten als mij gehad op mijn leeftijd. Ik ben nu 25 jaar.Hopelijk herkent iemand dit!
3 reactiesReagerennadia4 april 2018 om 16:32Ik heb dat ook! Zou graag willen weten wat het is!
ReagerenNajwa9 april 2018 om 15:43Ik heb dit ook…naar de huisarts en dat blijk toch onsteking in de ribbenkast onder de borst..en als im daar druken voelt net als een blauw plek klopt..en soms wordt die plek ook warm..ik heb pijnstiller gekregen.
ReagerenNadia12 april 2018 om 19:30Hoi! Dank je voor je antwoord! Gaat het vanzelf over of iets? 🙂 want by mij doet het alleen pijn als ik erop druk zeg maar.
Reageren