- Bloempje36 november 2016 om 17:00
Hallo allemaal!
Ik ben afgelopen maand gestopt met de pil omdat ik helemaal klaar ben met de hormonen etc.
Het laatste jaar slikte ik de pil voornamelijk voor de mastopathie waar ik heel erg veel last van heb (dit is vastgesteld in het ziekenhuis). Na een gesprek met de dokter is er besloten om te gaan werken aan pijnbestrijding.
Sinds ik ben gestopt is de pijn ontzettend aanwezig; branden, jeuken, geen kleding kunnen verdragen,knobbels en harde plekken. De laatste paar dagen zat er een gigantische druk in mijn borst; er waren momenten dat ik zou willen dat ik mijn borst zou kunnen openen om de druk te verlichten. Vanochtend strekte ik mijn arm waarna er een “plopje” voelbaar was in mijn borst. Daarna viel alle druk van de afgelopen dagen weg.
Is het mogelijk dat een cyste in mijn borst vanzelf is geknapt en dit dus de oorzaak was van de druk? Ik wil niet meteen naar de dokter rennen met een toch al bekende klacht.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
6 november 2016 om 17:10Dat zou inderdaad kunnen…ik denk wel dat je er goed aan doet om toch even naar de huisarts te gaan, of contact op te nemen met de arts in het ziekenhuis
Reageren