Zoeken Vraag het forum

Pijn op of in borst?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

anderhalve week terug had ik na zware planken tillen een pijnlijk gevoel bovenzijkant borst richting oksel eerst dacht ik zal door tillen zijn.

ik ben toch maar op de plek gaan voelen en ik voelde iets langwerpigs hard volgende dag naar mijn huisarts ik was net ongesteld geworden dus ik moest anderhalve week afwachten.

de plek is al die tijd gevoelig gebleven, maar de harde plek was zacht geworden en voelde alleen nog als een lichte verdikking en ik dacht dus dat zal toch niks zijn.

vandaag weer geweest het voelen was gevoelig niet overdreven pijnlijk het was inderdaad zachter geworden en voelde meer als mijn andere borstweefsel maar ze voelde het nog wel dus ik moet volgende week voor mammografie en scan naar ziekenhuis.

maar vanmiddag werd het al pijnlijker en voelde ik het uitstralen naar mijn arm en tintelde 1 vinger ik dacht nog ze zal wel een spier geïrriteerd hebben met voelen.

maar ondertussen heb ik flinke pijn uitstralend naar mijn linker arm( het is ook mijn linkerborst) ik voel het ook in mijn schouderblad nu.

eerst deed alleen de plek zeer maar nu voel ik ook pijn diep in mijn borst ofzoiets.

het is natuurlijk vervelend dat het avond is en ik mijn huisarts niet kan bellen voor advies en ik denk dat dit niet echt iets is voor huisartsen post.

maar wat zal deze pijn nu zijn het is behoorlijk heftig en natuurlijk maak ik me zorgen maar ik ben absoluut niet in paniek of aan het hyperventileren ofzo dus wat zou deze pijn nou kunnen veroorzaken?

ik ben een vrouw van 33 jaar

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het lijkt er toch op dat het de borstspier is. Het zou kunnen dat er een zenuw wordt afgekneld die nu de klachten veroorzaakt.

Reageren
    Anoniem

maar is het dan niet juist onverstandig om een mammografie te maken ? Vanwege dan onnodige straling?

Reageren
    John (moderator)

Zo erg is die straling nou ook weer niet….

Reageren
Reageer op: Pijn op of in borst?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.