Steenpuist baby

Hoi. Me dochter heeft sinds 20 september een klein puistje ontwikkeld die is wat groter geworden en zit pus in is dit gevaarlijk? Ik lees gekke dingen over infecties enzo ik ben een beetje bezorgd ze is 9 maanden

Bijlagen:
    Reageren

Dit was de puist op de 20ste

Reageren

Moet ik hiermee naar de spoed om te kijken voor verdere infecties of stel ik me gewoon aan en is t gewoon een puist . Ik lees allemaal enge dingen

Reageren

Neem contact op met de huisartsenpost. Die kunnen bepalen of je kindje door een arts gezien moet worden

Reageren

Huisarts zegt warme compressen. Wat vind u?

Reageren

Ben heel bang voor een dodelijke onstekign of infectie? Zou dat kunnen ze heeft dit nu 7 dagen totaal

Reageren

De huisarts geeft advies en nu vraag je op een forum, waar geen artsen zijn, of dat een goed advies is?

Reageren

John kan me toch even gerusstelen of ik me niet zomaar zorgen maak over dodelijke gekke dingnen. Het gaat om mn babytje daar ligt een moeder soms wakker van..

Reageren

Dodelijk zal het beslist niet zijn. Gebruik dus warme compressen

Reageren

Het is nu zo , zit dit eruit alsof het is aan het helen?

Bijlagen:
    Reageren

Even niet lelijk bedoeld, maar je kindje heeft al 7 dagen een steenpuist.
    En dan op vrijdagavond vraag jij je af het misschien iets dodelijks zou kunnen zijn?
    Het was niet in je op gekomen om gewoon van de week even de huisarts te bellen?
    Dat hadden de meeste ouders waarschijnlijk gedaan als ze wakker lagen van de zorgen om de gezondheid van hun baby......

Reageren

Ik kan zo niet beoordelen of het aan helen is. Had je nou vandaag de huisartsenpost gebeld?

Reageren

@ suus. Met alle respect wat denk je nou wel met je reactie altijd zo bot? Zoals je waarschijnlijk ziet op de foto was het eerst een klein plekje erna zag ik het aan als een puistje. Ik dacht er niks engs bij na totdat een vriendin langskwam en het aanwees en de risicos benoemde. Ik ben al tijd lang in behandeling voor hypocohondrie en ben al heeeeel lang hier niet meer actief. Me psychiater heeft me geleerd niet achter alles iets engs te zoeken dus toen me dochter een puistje had ben ik niet meteen na de huisarts gerend nee. Toen die vriendin kwam werd ik weer beetje angstig en daarom vraag ik het hier. Dus niet altijd zo oordelen en doen alsof ik niet na de dokter ga maar hier alles vraag tetwijl juist ik met alles echt alles naat dr dokter ging.

Reageren

@ john die had ik gebelt die raden warme compressen aan maar een warm comptess aanleggen op een baby van 9 maanden is moeilijk 😂. Me vraag is eigenlijk meer moet ik afgaan op t advies of actie ondernemen zelf ? Ziet her er heel erg erngstig uiy. Ik ben zelf niet bekend met zo puiste vandaar

Reageren

Ik vroeg het me gewoon oprecht af, met een kindje zou ik liever een keer te vaak de huisarts bellen.
    En dat het mij opvalt dat je vervolgens wat de huisarts zegt in twijfel trekt en op een forum vraagt ofcje huisarts wel het goede advies geeft,komt me idd bekend voor.
    De actie die je moet ondernemen, is het advies van de huisarts opvolgen,niet meer en niet minder.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Steenpuist baby

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe