- Anoniem14 april 2016 om 20:39
Hallo!
Ik zit behoorlijk in de stress. Ik heb sinds een tijdje een vriend en in het begin vreeën we met condoom omdat ik voor het eerst aan de pil ging en ik graag een Keer door wilde slikken voor ik zonder condoom zou vrijen. Ik heb twee strips geslikt zonder stoppen en heb toen voor het eerst een Week zonder condoom
gevreeën. Nou heb ik sinds maandag (nu 4 dagen) heel
Minimaal bloedverlies wat verschilt van een beetje bruin tot een beetje rood tot weer een beetje bruin maar echt heeel erg weinig. Ik ben bang day dit een innestelingsbloeding is… Maar ik
Snap niet hoe ik zwanger kan zijn.. Ik heb al 6 weken de
Pil geslikt. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik in de eerste week van de tweede strip (dus de 4de week pilskikken) een keer heb over gegeven
Maar dit was pas na 3 uur nadat ik de pil had geslikt. Wat moet ik nu doen.. Ik ben 17 en maak
Me super erg zorgen… Kan ik zwanger zijn?3 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 april 2016 om 21:03[quote]Het enige wat ik kan bedenken is dat ik in de eerste week van de tweede strip (dus de 4de week pilslikken) een keer heb over gegeven[/quote] Als je doorslikt is dat verder geen probleem. Er is dus geen reden om aan te nemen dat je zwanger bent.
Omdat je de pil doorslikt, zou je een doorbraakbloeding (spotting) kunnen hebben.(lees ook de bijsluiter).
Wat je het beste zou kunnen doen is nu dus een stopweek inlassen.
ReagerenAnoniem15 april 2016 om 09:19En spotting, hoe lang duurt dat ongeveer ? En kan dat ook wel zo weinig zijn? Ik heb geen inlegkruisje nodig zo weinig is het
ReagerenJohn (moderator)
15 april 2016 om 11:11Doorgaans zijn het kleinere bloedingen die 1-2-3 dagen kunnen aanhouden
Reageren