- Anoniem16 februari 2016 om 14:43
Ik slik al twee jaar zoals t hoort de pil. Echter de strip voor de strip die hoort bij mijn huidige stopweek ben ik de pil een paar keren vergeten meer dan twaalf uur. Heb toen geen onveilig sex gehad. Deze strip verder niet zover ik me kan herinneren of in ieder geval niet meer dan twaalf uur. Ik heb echter onveilig sex gehad rond mijn eisprong en ben nu bijna op het eind van mijn stopweek en nog steeds niet ongesteld terwijl ik dit normaal al de tweede dag ben.
Nu maak ik me zorgen dat ik misschien zwanger ben doordat ik de vorige strip dus niet juist heb geslikt.
Iemand raad ben namelijk echt nog niet toe aan een zwangerschap en daarbij komende dingen en maak me best wel zorgen!3 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 februari 2016 om 16:26Als je de pil vergeet in de eerste week of de derde week van de strip kan dat wel gevolgen hebben. Je moet de bijsluiter lezen als je een pil vergeet. Je hebt de vorige stopweek wel gewoon je menstruatie gehad?
ReagerenAnoniem16 februari 2016 om 17:53Ja toen wel gewoon dus nam aan dat mijn gekloot de vorige maand niet uit maakte. Maar in de eerste week ben ik het niet vergeten zover ik me kan herinneren en in derde week sws niet.
ReagerenJohn (moderator)
16 februari 2016 om 17:57Dan zou er in principe niets aan de hand moeten zijn.
Reageren
Stress, spanningen en ziekte kunnen daar ook invloed op hebben.
Je zou eventueel een zwangerschapstest kunnen doen