John (moderator)
3 september 2017 om 17:10De stopweek hoeft niet korter hoor. Dan gewoon vandaag weer beginnen. Dan is er niets aan de hand
vraagje18 januari 2018 om 17:10hallo,
ik heb woensdag mijn laatste pil genomen en dus zou ik vandaag (donderdag) moeten beginnen
ik heb 2 strippen achter elkaar door geslikt en soms op verschillende tijden, 3 uur later bijvoorbeeld.
de laatste pil was woensdag om 9 uur s’ochtends en nu neem ik hem pas donderdag om 5 uur
in de stopweek onbeschermd seks gehadmaakt het uit dat ik de pil een paar uur later heb genomen op de eerste dag na mn stopweek?
ReagerenJohn (moderator)
18 januari 2018 om 17:25Dat maakt op zich niets uit.
ReagerenSAM15 april 2018 om 08:36Ik ben dus te laat begonnen met nieuwe start van de sttip. Langer dan 7 dagen stopweek. Ik ben nu al 6 dagen overtijd terwijl ik tussen de 3e dag en 4e dag ongesteld word van de stopweek. Is het dan zo dat het langer duurt voor je weer ongesteld word omdat je te lang door bent gegaan in de stopweek?
ReagerenJohn (moderator)
15 april 2018 om 09:15Doe voor de zekerheid eens een zwangerschapstest, als je onbeschermde seks hebt gehad toen je te laat met de pil bent gestart.
ReagerenAno112 januari 2020 om 11:25Hallo,
Ik zou normaal 21/12 moeten gestart zijn met de eerste pil na mijn stopweek. Normaal zou ik deze eerste pil om 21u30 moeten genomen hebben 21/12. Aangezien ik niet thuis was, heb ik mijn eerste pil om 1u ’s nachts genomen (de nacht van 21/12 op 22/12).
Dit is nog binnen de 12 uur dat ik hem zou moeten genomen hebben. Toch ben ik wat ongerust, ben ik veilig?
Reageren