- S30 maart 2013 om 16:25
Hallo, ik ben een meisje van 15 jaar en ik heb sinds kort een vriendje. Ik slik al vanaf me 14e ongeveer de pil, alleen ik neem mijn pil soms eerder dan het hoort (in de stop week, geen 7dagen dus) maakt dat uit? en ik sliep vorige weekend en dit weekend bij mijn vriendje, we hebben seks gehad zonder condoom, kan ik nu zwanger zijn?
Ik slik niet zo’n sterke pil…. maakt dat uit?!
Ik stress er nogal om en ik durf ook geen test te halen ofzo.. ook durf ik niet te vragen of ie volgende keer een condoom wil gebruiken want ik ben daar veel te verlegen voor. Zou iemand me aub kunnen helpen? Kan ik zwanger zijn ja of nee?ik slik ethinylestradiol/levonorgestrel 0,03/0,15!!!
gr
5 reactiesReagerenS31 maart 2013 om 17:05iemand die me alsjeblieft kan helpen ?…
ReagerenBetty1 april 2013 om 22:41Je bent gewoon veilig hoor, als je elke dag je pil gewoon neemt en je stopweek niet langer als 7 dagen houdt.
Reageren
Het maakt niet uit als het maar 3 of 4 of 5 dagen zijn nooit langer als 7 dagen dus.Anoniem3 april 2013 om 09:39Te verlegen om een condoom te gebruiken?! Ooit wel eens gehoord van SOA’s!
ReagerenS3 april 2013 om 15:27Ja ik heb gehoord van soa’s, alleen mijn pilstrookje was op, maar ik wist dat ik dat weekend bij hem zou slapen dus ik slikte verder met een nieuw strooktje, ben ik dan wel veilig ?
ReagerenKim4 april 2013 om 14:19Hallo,
Reageren
Als de stopweek niet langer is dan 7 dagen ben je gewoon beschermd.