- Anoniem271711 juli 2017 om 16:50
Mijn vriend is vorige week in mij klaargekomen zonder condoom. Ik slik de pil. Vergeet m nooit. Zit nu op de derde dag van mijn stopweek. Werd vorige keer rond 4/5 dagen ongesteld. Nu weet ik dat het afwachten is, maar alsnog maak ik mij zorgen. Ik kan toch niet zwanger zijn? De kans is er, maar die is toch ontzettend klein? Ik heb op t moment ook lichtelijke buikpijn en ik moet zeggen dat het wel als t gewoonlijke voelt.
Ik wil graag wat geruststelling, want ik weet dat stress niet goed in samenwerking gaat met de menstruatie.
Dankjewel.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 juli 2017 om 17:08De pil is toch juist bedoeld om niet zwanger te raken als je onbeschermde seks hebt. Als je de pil goed neemt en er geen vergeet, is er geen reden om te denken dat je zwanger bent
ReagerenAnoniem271711 juli 2017 om 17:36Ja, dat weet ik. Alleen doordat ik op internet allemaal positieve en negatieve dingen lees, begin ik enorm te twijfelen. Diep in mijn hoofd weet ik ook wel dat ik mij niet zo’n zorgen moet maken, maar ik ben eenmaal een enorme stresskip.
ReagerenJohn (moderator)
11 juli 2017 om 17:54Blijf dan wat meer van internet af en zoek niet alles op Dr. Google…
Reageren