Zoeken Vraag het forum

Seks zonder condoom

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem2717

Mijn vriend is vorige week in mij klaargekomen zonder condoom. Ik slik de pil. Vergeet m nooit. Zit nu op de derde dag van mijn stopweek. Werd vorige keer rond 4/5 dagen ongesteld. Nu weet ik dat het afwachten is, maar alsnog maak ik mij zorgen. Ik kan toch niet zwanger zijn? De kans is er, maar die is toch ontzettend klein? Ik heb op t moment ook lichtelijke buikpijn en ik moet zeggen dat het wel als t gewoonlijke voelt.

Ik wil graag wat geruststelling, want ik weet dat stress niet goed in samenwerking gaat met de menstruatie.

Dankjewel.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

De pil is toch juist bedoeld om niet zwanger te raken als je onbeschermde seks hebt. Als je de pil goed neemt en er geen vergeet, is er geen reden om te denken dat je zwanger bent

Reageren
    Anoniem2717

Ja, dat weet ik. Alleen doordat ik op internet allemaal positieve en negatieve dingen lees, begin ik enorm te twijfelen. Diep in mijn hoofd weet ik ook wel dat ik mij niet zo’n zorgen moet maken, maar ik ben eenmaal een enorme stresskip.

Reageren
    John (moderator)

Blijf dan wat meer van internet af en zoek niet alles op Dr. Google…

Reageren
Reageer op: Seks zonder condoom
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.