Zoeken Vraag het forum

Overtijd en morning afterpil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Shannon

Hoi,

Op 13 december heb ik de morning after pil genomen, omdat het condoom was gescheurd en ik geen risico wil lopen op een eventuele zwangerschap. Ik heb deze pil binnen 12 uur ingenomen. (EllaOne)

23 december had ik ongesteld moeten worden, maar tot nu toe nog steeds geen menstruatie. 27 en 29 december heb ik voor de zekerheid toch maar een zwangerschapstest gedaan, deze waren negatief, maar ik vraag me nu wel af wat ik moet doen of dat dit normaal is? Ik heb 1x eerder (maanden terug) de morning after genomen en mijn cyclus was gewoon optijd zoals altijd. Ik ben wel al een week flink misselijk. Moet ik mij zorgen gaan maken?

Heeft iemand tips?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

De MAP kan ervoor zorgen dat je menstruatie later komt of zelfs een keer uitblijft. Je kunt eventueel bij de huisarts een bloedtest laten doen

Reageren
Reageer op: Overtijd en morning afterpil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.