- Klaudia2 januari 2022 om 23:35
Beste
Ik heb al 2x mijn pil proberen doornemen gedurende 3 strips lang, maar het was nu 2x dat ik bij de derde strip in het midden een beetje bloedverlies kreeg. Nu zei een vriendin me dat dat afhangt van lichaam tot lichaam en dat mijn lichaam dan zegt dat het toch eens tijd is voor een stopweek. Ik neem nu al 4j ongeveer Drosana 30 met 21pillen op een strip. Als ik zoals nu telkens 2 strips achter elkaar neem en dan een stopweek van 6a7 dagen ertussen is er helemaal geen bloedverlies en heb ik ook helemaal geen last ofzo ☺️ Dus nu mijn vraag zou dat dan kunnen kloppen of moet ik iets ondernemen?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 januari 2022 om 23:47Dat kan zeker kloppen. En eigenlijk is die pil ook niet bedoeld om eindeloos door te slikken. Anders zouden ze geen strippen van 21 stuks maken met de bedoeling om na iedere strip een stopweek te houden
ReagerenKlaudia3 januari 2022 om 12:33Beste ok dus deze pil is dan wel ok voor mij? 🙂 Ik neem elke keer 2 strips door omdat ik meestal redelijk wat last heb van rugpijn als ik ze laat doorkomen en nu is dat veel minder op deze manier 🤭 kan dat kwaad als ik het zo blijf doen? Elke keer 2 strips en dan stopweek van +- 6 a 7 dagen? Ben het nu zo al heel lang gewend en dit kan dan toch zeker geen werking hebben op mijn pil als ik het zo blijf doen? 🙂 Ik vraag het maar voor de zekerheid 🙂
Groetjes
ReagerenJohn (moderator)
3 januari 2022 om 15:39De pil is ok. Maar ze is in principe niet bedoeld om door te slikken. Geen pil overigens. Kwaad kan het verder niet
Reageren