Zoeken Vraag het forum

De pil innemen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ariane

Hoi, ik dacht dat ik vol drie weken de pil had geslikt. Maar dit blijkt 14 dagen, dus 2 weken te zijn. Ik zat dus aan het eind van week 2 omdat ik dacht dat hierna mijn stopweek al zou zijn.
    Kan het kwaad om deze stopweek door te zetten? ookal heb ik 14 dagen de pil geslikt. Vandaag is de derde dag dat ik al geen pil meer heb genomen.

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dan moet je ze afmaken. Had je dan niet gezien dat er nog pillen in de strip zaten?

Reageren
    Ariane

Ik slikte door, dus ik wist niet meer bij hoeveel weken ik zat. Dus er was waarschijnlijk één week al uit de strip. (Dat denk ik tenminste)

Reageren
    John (moderator)

Dan is het sowieso geen probleem als je de pil doorslikte..

Reageren
    Ariane

Van de laatste strip die ik had, zaten sowieso twee weken. Die twee weken heb in de pil geslikt.

Voor die twee weken heb ik dan een stopweek gehad. Maar doordat ik die keer daarvoor doorgeslikt had heb ik zeg maar één week van de strip toen al gehad.

Maar ik wil graag weten of het nog zin heeft om nu, drie dagen later, want afgelopen donderdag heb ik mijn laatste pil gehad, nog de pil weer verder te gaan slikken of een stopweek te doen. (ook al heb ik waarschijnlijk 14 dagen geslikt ipv 21).

Reageren
    John (moderator)

Nou in ieder geval maar een stopweek houden.

Reageren
Reageer op: De pil innemen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.