- Ariane19 december 2021 om 19:01
Hoi, ik dacht dat ik vol drie weken de pil had geslikt. Maar dit blijkt 14 dagen, dus 2 weken te zijn. Ik zat dus aan het eind van week 2 omdat ik dacht dat hierna mijn stopweek al zou zijn.
Kan het kwaad om deze stopweek door te zetten? ookal heb ik 14 dagen de pil geslikt. Vandaag is de derde dag dat ik al geen pil meer heb genomen.5 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 december 2021 om 19:03Dan moet je ze afmaken. Had je dan niet gezien dat er nog pillen in de strip zaten?
ReagerenAriane19 december 2021 om 19:05Ik slikte door, dus ik wist niet meer bij hoeveel weken ik zat. Dus er was waarschijnlijk één week al uit de strip. (Dat denk ik tenminste)
ReagerenJohn (moderator)
19 december 2021 om 19:05Dan is het sowieso geen probleem als je de pil doorslikte..
ReagerenAriane19 december 2021 om 19:10Van de laatste strip die ik had, zaten sowieso twee weken. Die twee weken heb in de pil geslikt.
Voor die twee weken heb ik dan een stopweek gehad. Maar doordat ik die keer daarvoor doorgeslikt had heb ik zeg maar één week van de strip toen al gehad.
Maar ik wil graag weten of het nog zin heeft om nu, drie dagen later, want afgelopen donderdag heb ik mijn laatste pil gehad, nog de pil weer verder te gaan slikken of een stopweek te doen. (ook al heb ik waarschijnlijk 14 dagen geslikt ipv 21).
ReagerenJohn (moderator)
19 december 2021 om 19:27Nou in ieder geval maar een stopweek houden.
Reageren