- Kaylee8 januari 2017 om 21:27
hallo
ik heb een vraagje…
kan het nergens vinden namelijk. Mijn vraag is ik ben midden in de pilstrip gestopt omdat ik veel bloedverlies had, nu wil ik ipv 7dagen stopweek 5dagen doen kan dat ? Ook omdat ik halverwege gestopt ben …??
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 januari 2017 om 21:53Hoe lang neem je de pil al?
Hoeveel pillen had je van deze strip genomen toen je de stopweek inlaste?
ReagerenKaylee8 januari 2017 om 23:55Ik gebruik de pil al 1,5jaar ongeveer. Ik had 7 pillen van de strip genomen en toen een stopweek ingelast
ReagerenJohn (moderator)
9 januari 2017 om 00:02Dan was het niet zo handig om een stopweek in te lassen. Je bent weer beschermd als je de pil 2 weken onafgebroken hebt genomen.
ReagerenKaylee9 januari 2017 om 00:14okee bedankt ik heb telkens veel bloed verlies paar weken terug ookal naar een andere pil overgestapt ..:/ dus dacht dat ik beter een stop week kon inlassen
ReagerenKaylee9 januari 2017 om 00:32kan ik de stopweek wel 5dagen doen ipv 7dagen ? Of is het verstandig gewoon 7 te doen
ReagerenJohn (moderator)
9 januari 2017 om 00:48Je kunt de stopweek wel korter maken. Dat is op zich geen probleem. Je moet er rekening mee houden, dat tijdens de eerste maanden van de pil, de bloedingen nog erg onregelmatig kunnen zijn.
Reageren