- Anoniem10 mei 2017 om 22:30
Hallo
Ik zit nu in mijn laatste pil week en daarna moet ik een stopweek houden. Maar in de week van mijn stopweek vertrek ik op reis. Dus zou ik graag een week extra de pil slikken. Kan dit? Blijf ik dan gewoon beschermd? En als ik dan de pil doorneem in de stopweek kan ik dan gewoon daarna een stopweek houden? En dan gewoon weer drie weken de pil nemen en dan gewoon verder gaan met de vierde week een stopweek in te lassen? Blijf ik dan gewoon beschermd als ik dit doe?
Groetjes
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 mei 2017 om 23:01Je kunt zonder stopweek doorgaan met de volgende strip. Na die week houdt je dan gewoon een stopweek en begint daarna met een nieuwe strip. De aangebroken strip bewaar je dan als reserve. Als je er maar voor zorgt, dat de stopweek NIET langer duurt dan 7 dagen, is er verder niets aan de hand. Je bent en blijft gewoon beschermd.
ReagerenAnoniem10 mei 2017 om 23:31Oke bedankt Tandor. Dus als ik het goed versta heb ik dan in totaal 4 pil weken gehad, dan de stopweek en dan daar achter kan ik gewoon weer 3 pil weken doen en dan gewoon een stopweek?
Kan dig dan geen kwaad dat je eens een week langer hebt geslikt?
Groetjes Anoniem
ReagerenJohn (moderator)
11 mei 2017 om 00:10Anoniem11 mei 2017 om 17:25