- Leys7 maart 2018 om 22:31
Hallo kan iemand me advies geven?
Ik slik de pil al 3 maanden door zonder stopweek. Alleen heb net voorspel gehad met me vriend en zag toen hij weg was dat ik bloedverlies had . Moet/kan ik de pil nog door slikken of moet ik een stop week houden? Ik moet de pil nog 8 dagen slikken en daarna heb ik me stopweek officeel. Ik heb net ook me pil in geslikt maar heb nu wel last van me darmen, heb buikpijn .3 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 maart 2018 om 22:33Even afwachten of het bloedverlies doorzet.. als dat zo is, kun je beter een stipweek inlassen.
ReagerenAnabel9 maart 2018 om 20:56Hey ik ben anabel & ik heb op Valentijns dag met myn vriend gedaa voor het eerst & dat was zonder condoom , heb daarna nog een keer een paar dagen later gedaan ook zonder – en daarna werd ik ongesteld
Maar ik wil dus vragen hoe kan ik aan de pil komen – en moet je ervoor betalen ps ben 17 en me ouders weten niet dat ik het al heb gedaan
ReagerenJohn (moderator)
9 maart 2018 om 21:13Als de eerste keer met de pil wilt starten , moet je toch eerst naar de huisarts. Je hebt de eerste keer een recept nodig. Ze wordt door de ziektekostenverzekeraar vergoedt.
Reageren