2 weke na menstruatie ?

Hoi , dit is nu de tweede keer dat ik 2 weken na mijn stopweek een tussen loeding krijg en gevoelige borsten? Ik zit aan de pil en slik deze netjes alleen valt me op rond mijn ovulatie heb ik dus een tussenbloeding kan dat ?

Reageren

Het zou dan kunnen dat de pil iets te licht is en je een andere nodig hebt. Bespreek het met je huisarts

Reageren

Want merk nu ook dat me borsten weer gevoelig zijn en dat was maand ervoor ook.. zijn dit dan toch symptonen van een te lichte pil?

Reageren

Dat kan idd

Reageren

Wat kunne nog andere redenen zijn?

Reageren

tja..... dat kan van alles zijn
    Stress/spanningen, griep

Reageren

Als je de pil gebruikt, heb je dus geen ovulatie. 'Wat kunnen nog andere redenen zijn?' Wat dacht je van pilgebruik? Hormonale anticonceptie werkt ontregelend op je eigen hormoonhuishouding.

Reageren

John heb over 4 dage mijn stopweek heb nog sommige dagen licht bruin verlies heb wel heel veel stress en spanninge deze 2 weken heeft de pil daar invloed op?

Reageren

Heb door spanninge soms soort diarree heeft dat invloed op de pil?

Reageren

Als het waterdunne diarree is binnen 4 uur na de inname van de pil kan dat wel invloed hebben

"heb wel heel veel stress en spanninge deze 2 weken heeft de pil daar invloed op" deze vraag begrijp ik eerlijk gezegd niet goed.
    Stress en spanningen kunnen wel invloed op je cyclus hebben

Ik had eerder al een keer geschreven dat de pil wellicht te licht is. Bespreek het met je huisarts

Reageren

Het was geen waterdunne meer iets vla achtige. Is dat erg?

Reageren

Als het binnen 4 uur na de inname van de pil is, in de eerste of de derde week van de strip, kan dat invloed hebben op de werking van de pil

Reageren

Oke alleen is er wel niet in mij klaargekomen afgelope 2 maanden? Wel op mij en in mijn mond. Kan het dan nog dat ik zwanger ben? Heb ook een stopweek gehad gewoon goed gebloed.

Reageren

En ik ben wel zeker dat ik mijn pil elke dag correct heb geslikt

Reageren

"Oke alleen is er wel niet in mij klaargekomen afgelope 2 maanden": Dan kun je toch ook niet zwanger raken...

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: 2 weke na menstruatie ?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe