- Alias29 oktober 2021 om 18:18
Hoi , dit is nu de tweede keer dat ik 2 weken na mijn stopweek een tussen loeding krijg en gevoelige borsten? Ik zit aan de pil en slik deze netjes alleen valt me op rond mijn ovulatie heb ik dus een tussenbloeding kan dat ?
62 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 oktober 2021 om 18:36Het zou dan kunnen dat de pil iets te licht is en je een andere nodig hebt. Bespreek het met je huisarts
ReagerenAlias31 oktober 2021 om 17:23Want merk nu ook dat me borsten weer gevoelig zijn en dat was maand ervoor ook.. zijn dit dan toch symptonen van een te lichte pil?
ReagerenJohn (moderator)
31 oktober 2021 om 18:14Dat kan idd
ReagerenAlias31 oktober 2021 om 18:17Wat kunne nog andere redenen zijn?
ReagerenJohn (moderator)
31 oktober 2021 om 18:34tja….. dat kan van alles zijn
Reageren
Stress/spanningen, griepCatootje1 november 2021 om 17:03Als je de pil gebruikt, heb je dus geen ovulatie. ‘Wat kunnen nog andere redenen zijn?’ Wat dacht je van pilgebruik? Hormonale anticonceptie werkt ontregelend op je eigen hormoonhuishouding.
ReagerenAlias5 november 2021 om 20:50John heb over 4 dage mijn stopweek heb nog sommige dagen licht bruin verlies heb wel heel veel stress en spanninge deze 2 weken heeft de pil daar invloed op?
ReagerenAlias5 november 2021 om 20:50Heb door spanninge soms soort diarree heeft dat invloed op de pil?
ReagerenJohn (moderator)
5 november 2021 om 21:02Als het waterdunne diarree is binnen 4 uur na de inname van de pil kan dat wel invloed hebben
“heb wel heel veel stress en spanninge deze 2 weken heeft de pil daar invloed op” deze vraag begrijp ik eerlijk gezegd niet goed.
Stress en spanningen kunnen wel invloed op je cyclus hebbenIk had eerder al een keer geschreven dat de pil wellicht te licht is. Bespreek het met je huisarts
ReagerenAlias5 november 2021 om 21:28Het was geen waterdunne meer iets vla achtige. Is dat erg?
ReagerenJohn (moderator)
5 november 2021 om 21:31Als het binnen 4 uur na de inname van de pil is, in de eerste of de derde week van de strip, kan dat invloed hebben op de werking van de pil
ReagerenAlias5 november 2021 om 21:38Oke alleen is er wel niet in mij klaargekomen afgelope 2 maanden? Wel op mij en in mijn mond. Kan het dan nog dat ik zwanger ben? Heb ook een stopweek gehad gewoon goed gebloed.
ReagerenAlias5 november 2021 om 21:39En ik ben wel zeker dat ik mijn pil elke dag correct heb geslikt
ReagerenJohn (moderator)
5 november 2021 om 21:46“Oke alleen is er wel niet in mij klaargekomen afgelope 2 maanden”: Dan kun je toch ook niet zwanger raken…
Reageren