- Lisa1 juni 2019 om 23:37
Ik gebruik de prikpil al meer dan 2 jaar en sinds dit jaar heb ik doorbraak bloedingen gekregen na 2 maanden van het zetten van de prik. Nu heb ik als advies gekregen om helemaal te stoppen met anticonceptie wat hormonen toedient.
Ik wil nog niet zwanger worden maar moet ik nu veilig vrijen met condoom of duurt het pas maanden voordat ik weer vruchtbaar ben en ik zonder condoom kan vrijen.Mijn partner en ik willen wel zekerheid hebben of ik nu al zwanger kan worden door onveilig vrijen of dat ik pas vruchtbaar ben nadat ik weer mijn eerste menstruatie heb gehad.
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 juni 2019 om 23:42Je zou zeker zwanger kunnen raken. Dus toch maar een condoom gebruiken of een koperspiraal.
Reagerenik ben gwenny 18 jaar20 februari 2026 om 00:13hallo ik ben gwenny18 jaar en ik vroeg mij eigelijk af wat er ga gebeuren als ik stop met de prikpil ik pak de prikpil al van me 14 jaar want nu ook ik krijg ook al ganse tijd steken in mijn onder buik en ik weet niet van wat het zou komen kunnen jullie mij daar aub in willen helpen want ik en mij partner zouden heel graag een kind op de wereld zetten
Reageren