- Anoniem9 februari 2015 om 08:52
Hoi ik heb een vraagje in juni gestopt met de prikpil vanaf die tijd gebruik ik geen anticonceptie wel onveilige sex met mij vriend ben ook nog niet ongesteld geworden gestopt vanwege de prikpil kan ik zwanger worden voordat ik eerst ongesteld word nee toch en is de prikpil al uitgewerkt naar 8 maanden graag een reactie Gr
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 februari 2015 om 14:46Na 8 maanden zou dat uitgewerkt moeten zijn.
Reageren
Zwanger worden zou kunnen. Je weet immers niet of er een eisprong gaat plaats vinden. Als je vanaf dat je gestopt bent met de prikpil nog steeds biet ongesteld bent geweest, raad ik je wel aan om naar je huisarts te gaan en een verwijzing te vragen voor de gynaecoloog.Anoniem9 februari 2015 om 15:00Oke dan is het verstandig om het vanaf nu veilig te doen bedankt voor je advies ik dacht altijd dat je eerst ongesteld moest worden om zwanger te raken daarom gebruiken we niks dus de kans bestaat dus wel
ReagerenJohn (moderator)
9 februari 2015 om 17:02Ja de kans is er. Dat komt omdat je vooraf niet weet of er een eisprong gaat plaats vinden en een menstruatie. Als je niet zwanger wilt raken, is het verstandig om het inderdaad veilig te doen.
Reageren