Zoeken Vraag het forum

Pilgebruik

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sarah

Ik bend eze maand vaak ziek geweest, maar heb buiten neussprays of dafalgan nooit iets ingenomen die tegen mijn pil zou werken. Heb hem altijd al op tijd ingenomen. Ook had ik wat meer last van ontlasting en ene keer veel dunner dan anders, waar ik voor de zekerheid een tweede pil had ingenomen. Ik slaap ook niet zo veel ’s nachts door stress waardoor ik meestal maar rond 2-3 in slaap val.

Is er een kans dat ik zwanger zou kunnen worden? ik ben super bang omdat ik heb gelezen dat je doorheen de pil OOK een kans had. Ik nam de pil in met als bedoeling van niet zwanger te geraken. Laatste tijd voel ik mij ook wat ‘gezetter’ dan anders. maakt mij super bang.

Zondag is mijn laatste pil en dan las ik een pauze in. Tweedagen later heb ik dan norùaal mijn menstruaties, alleen voel ik nu nog geen symptomen qua buikpijn….

Help! 🙁

6 reacties
    Reageren
    Sarah

iemand een antwoord? 🙁

Reageren
    John (moderator)

Doe een zwangerschapstest, dan weet je het zeker

Reageren
    Sarah

is er dan een kans, ook al heb ik de pil altijd correct op tijd ingenomen?? Ik neem morgen laatste pil in en dan stopweek…

Reageren
    Sarah

mijn laatste keer seks was mid november, toen zat ik al aan de 5de pil van mijn nieuwe strip. Zonder condoom want vaste partner. Corige maand had ik wel mijn regels… o

Reageren
    Sarah

ook vermelden: we doen het nog maar pas een maand zonder condoom, daarom ook mijn schrik (soa vrij)

Reageren
    John (moderator)

Nee, als je de pil goed gebruikt, raak je niet zwanger

Reageren
Reageer op: Pilgebruik
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.