Home / Anticonceptie & abortus / MAP nodig?
Hoi,
Ik zit aan het begin van de pil strip, vandaag zou ik de 5e pil moeten nemen maar ik ben de derde en de vierde dag vergeten. Ik heb dus alleen de eerste twee dagen de pil genomen. Nu heb ik gisteren avond met condoom seks gehad met een vriend (omdat ik wel wist dat ik niet beschermd zou zijn tegen zwangerschap), hij is niet in mij geweest zonder condoom maar heeft wel meerdere keren zijn penis tegen mijn vagina gewreven. Ook heeft hij mij gevingerd zonder bescherming. Hij is wel alleen klaargekomen in het condoom.
Ik kan niet doorgaan met de pil omdat ik deze nu niet bij de hand heb, dus heb maar besloten deze maand geen pil meer te slikken.
Moet ik de morning-afterpil gaan halen morgen?
Omdat je zoals je het beschrijft niet zwanger kunt raken
Ik heb de pil niet goed geslikt dus zonder condoom kon ik wel zwanger raken. Hij is niet in mij geweest zonder condoom. Maar wel zonder condoom tegen mijn vagina gewreven en mij gevingerd.
"Hij is niet in mij geweest zonder condoom. Maar wel zonder condoom tegen mijn vagina gewreven en mij gevingerd." zo raak je in ieder geval niet zwanger
Ik heb gister perongeluk 2 keer de pil geslikt omdat ik me had vergist in de dag. Is dat erg? En moet ik vandaag dan geen pil of gewoon de pil van de dag erna slikken
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!