Maps in cyclus

hallo, ik heb in 1ste week van de cyclus map genomen (ik was de pil die avond vergeten was en toch zeker wou zijn). In de 4d week hadden we seks met condoom maar is gescheurt dus ben ik achter nog een map geweest. 4 dagen later of 1 dag overtijd had mijn menstruatie maar minder dan anders, misschien was het innestellingsbloed of bloeding van de map? De dag achter dat gestopt was (wat evenlang duurde als mijn ongesteldheid) heb ik test gedaan maar die was neg, 5 dagen later heb ik nog een gedaan en een bloedtest allebij neg. Een week later nog een bloedtest gedaan en ook neg. Maar ik heb nog altijd buikkrampen,gevoelige borsten,rugpijn en plots puisten op voorhoofd waar ik me zorgen om maak... zou ik toch zwanger zijn of kom dit door de maps en stress die mijn lichaam in de war brengt??

Reageren

Dat zullen dat toch bijwerkingen van de MAP zijn en een portie stress

Reageren

De laatste bloedtest was dus 22 dagen na de gemeenschap en was weer negatief. Dat is zeker betrouwbaar ?

Nu is mijn stopweek en kheb nog last van beetje witte/bruine afscheiding. (mijn menstruatie is nog niet gekomen).Kheb gelezen dat dat ook kon zijn door de MAP of stress ?

Reageren

na 22 dagen is die test wel betrouwbaar. Het zou id door de MAP kunnen komen, en ook stress ka n er invloed op hebben

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Maps in cyclus

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe