Beste Lezer,
Ik hoop heel erg dat iemand dit probleem herkent, want ik kan er op internet niks over vinden.
Ik doe aan bodybuilden, en om goede spiergroei te krijgen is het noodzakelijk om veel eiwitten te nemen.
Ik heb hiervoor onder andere heel veel zuivel producten en met name veel kwark gegeten. Ook nam ik regelmatig eiwit shakes. Tot voor kort ging dat prima, maar tegenwoordig als ik een shake neem of een bak kwark of een ander zuivel product. Voel ik me heel erg beroerd.
In mijn hoofd ontstaat een bepaalde druk. Het zijn geen steken of pijn, maar het is net alsof mijn hoofd vol met watten zit. Ik kan me daarna ook heel slecht concentreren. Als ik voor de computer zit, dan weet ik soms niet goed meer waar ik mee bezig ben en soms dwaal ik helemaal weg. Ik zit in een soort roes, en het lijkt alsof mijn korte termijn geheugen even veel minder goed functioneert
Dat houd een paar uur aan en dan gaat het weer weg. Ik dacht zelf eerst aan een melkallergie, ik heb ook soja producten geprobeerd maar dan krijg ik hetzelfde.
Is er iemand die deze klachten herkent ? of enig idee heeft wat de oorzaak kan zijn ?
Alvast heel erg bedankt voor uw reactie
Groet Mika
Google eens op eiwitallergie. Lijkt mij zo gek nog niet.
Heb je voor je spiergroei ook nog andere middelen gebruikt?
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!