- Anoniem10 november 2014 om 22:00
Beste,
Ik heb op 6 december een leuk feestje waar ik al heel lang naar uitkijk en eigenlijk xtc wil doen. Ik heb al een goede ervaring met xtc, maar nu is het probleem dat ik 9 december een operatie heb waarbij ik volledig onder narcose moet. Ik heb de vraag wat voor echt gevaarlijke risico’s dit met zich meebrengt.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 november 2014 om 00:06Het is beter om een week voor de operatie geen speed, coke of mdma ( XTC) te gebruiken. Gelijktijdig gebruik van uppers & downers(=narcose) kan gevaarlijk zijn. Vooral voor je hart. Als je het wel doet MOET je het vooraf vermelden.
Reageren
Beter ook om tijdje erna geen speed e.d. te gebruiken want de daarmee gepaard gaande vaatvernauwing vertraagt de wondgenezing.
Een narcose is in ingrijpende behandeling. Om er goed en snel van te herstellen kun je beter zorgen dat je fit bent als je een narcose ondergaat.Anoniem11 november 2014 om 23:04Maar mijn vraag is of er ook echt hele grote risico’s zijn. Ik weet dat het allemaal niet goed voor je is maar zitten er echt levensbedreigende risico’s aan verbonden?
ReagerenJohn (moderator)
12 november 2014 om 01:22[quote]Gelijktijdig gebruik van uppers & downers(=narcose) kan gevaarlijk zijn. Vooral voor je hart.[/quote] Voor mij is dat risico groot genoeg. Je kunt er een hartstilstand van krijgen of ernstige ritmestoornissen.
Reageren