Zoeken Vraag het forum

XTC en operatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Noudt

Ik ben van plan om morgenmiddag (zaterdag) XTC te gebruiken (1 normale dosis.)
    Maar wordt aanstaande dinsdag geopereerd aan mijn arm. (Operatie van 3 uur, waarbij ze een goedaardige tumor verwijderen).
    Kan iemand mij vertellen of ik XTC kan slikken. Verder is mijn gezondheid nu goed te noemen.
    Heb net geprobeerd het ziekenhuis te bellen, maar de afdeling is gesloten.

Kan het ook zonder XTC doen, maar dat ga ik morgen op Awake niet trekken.

Gebruik van drugs is sowieso af te raden, maar gebruik het echt zo weinig en voor dit soort feesten wilde ik een uitzondering maken.

3 reacties
    Reageren
    Petra

Voor advies over het gebruik van drugs kun je beter ergens anders zijn. Dit forum is voor medische problemen, en drugsgebruik voor plezier is inderdaad altijd onverstandig en ongezond. Veel plezier bij jouw feest, en succes bij de operatie.

Reageren
    brenda a

denk dat je jouw vraag inderdaad beter ergens anders kan stellen. Je weet het zelf al: drugsgebruik is dom en slecht en 1 verkeerd pilletje erbij dan ben je helemaal de klos. Hier dus alleen het advies om eraf te blijven. Sterkte met je operatie. Brenda

Reageren
    AAp

Okay.. dan mag dit topic worden verwijderd..

tnx anyway

Reageren
Reageer op: XTC en operatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.