- Noudt24 juni 2011 om 14:20
Ik ben van plan om morgenmiddag (zaterdag) XTC te gebruiken (1 normale dosis.)
Maar wordt aanstaande dinsdag geopereerd aan mijn arm. (Operatie van 3 uur, waarbij ze een goedaardige tumor verwijderen).
Kan iemand mij vertellen of ik XTC kan slikken. Verder is mijn gezondheid nu goed te noemen.
Heb net geprobeerd het ziekenhuis te bellen, maar de afdeling is gesloten.Kan het ook zonder XTC doen, maar dat ga ik morgen op Awake niet trekken.
Gebruik van drugs is sowieso af te raden, maar gebruik het echt zo weinig en voor dit soort feesten wilde ik een uitzondering maken.
3 reactiesReagerenPetra24 juni 2011 om 15:25Voor advies over het gebruik van drugs kun je beter ergens anders zijn. Dit forum is voor medische problemen, en drugsgebruik voor plezier is inderdaad altijd onverstandig en ongezond. Veel plezier bij jouw feest, en succes bij de operatie.
Reagerenbrenda a24 juni 2011 om 16:32denk dat je jouw vraag inderdaad beter ergens anders kan stellen. Je weet het zelf al: drugsgebruik is dom en slecht en 1 verkeerd pilletje erbij dan ben je helemaal de klos. Hier dus alleen het advies om eraf te blijven. Sterkte met je operatie. Brenda
ReagerenAAp24 juni 2011 om 22:07