Zoeken Vraag het forum

Relatieproblemen wiet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Aglaia

Na lang denken besloten hier een bericht te plaatsen .
    Ik ben ondertussen 2,5 jaar samen met mijn vriend maar zoals het nu gaat denk ik niet dat er nog vele maanden zullen bijkomen.
    Mijn vriend smoort wiet en liegt hier enorm veel over. Mijn vertrouwen staat daardoor al heel erg wankel.
    Altijd werd de belofte gedaan enkel in het weekend eentje te smoren en ook elke keer kwam ik erachter dat er keiveel wiet weg was. Zo is een pak van 10 gram op twee weken zo goed als op en wordt er beweerd dat daar niet veel joints uit gerold kunnen worden door takjes edm. In zijn bakje zag ik dan een gigantische hoeveelheid uitgeduwde sigaretten. ( Voor de tabak ) en nog blijft hij voet bij stuk beweren dat hij amper smoort.

Hij is ook niet meer de jongen die ik kende. Hij wordt enkel lief als hij stoned is en loopt constant op de toppen van zijn tenen. Alles is hem teveel en er wordt veel gezucht en geklaagd als ik iets vraag. Ook is er amper initiatief name van zijn kant. Lieve woorden , bezorgdheid , wederzijds respect .. ik voel het niet meer. En ik word hier enorm onzeker door. Ook aan seks doen we niet meer .. Ik word continue afgewezen ..

En als conclusie komt het erop neer ( volgens hem ) dat gij geen verslaving heeft en al de relatie problemen mijn fout zijn omdat ik Flip en woede aanvallen heb.. Ik ben degene met mentale problemen en hij doet niets verkeerd ..

Ons relatie bestaat niet meer uit liefde en vreugde maar uit ergernis en ruzies waarbij ik als schuldige wordt aangeduid terwij’ ik denk dat wiet hier een heel grote oorzaak van is.
    Ik ben ten einde raad want ik hou van hem maar hij wilt het gewoonweg niet inzien. Volgens hem is wiet onschuldig en ben ik gewoon een ‘borderliner’ met mentale problemen en de oorzaak van onze relatie problemen ..

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Wees wijs en denk goed na, of dat een relatie is die je wilt….
    Uit een gram wiet kunnen ca 5 jointjes worden gedraaid.. d.w.z dat hij ongeveer 50 jointjes per 2 weken rookt. Er zitten geen takjes in wiet. Hij is gewoon hartstikke verslaafd.

Reageren
Reageer op: Relatieproblemen wiet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.