Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Steken/koud gevoel in keel

Steken/koud gevoel in keel 13 jul 2009 13:28 #1

• Solskin
Hallo,

Sinds een paar maanden heb ik regelmatig last van steken en een koud gevoel in mijn keel. Een paar keer per dag komt dit in de buurt van mijn linker keelamandel (echt alleen aan die kant) opzetten. Pijn met slikken heb ik helemaal niet, het geeft alleen het gevoel dat iemand eventjes een koud mes in mijn keel steekt (niet dat ik weet hoe dat voelt, haha... Maar ik denk wel dat dit de beste omschrijving is). Het gevoel straalt een heel klein beetje naar mijn tong uit.

Gekke bobbels kan ik overigens niet vinden. Verkouden ben ik ook niet, eigenlijk voel ik me verder gewoon prima. Maar die steken zijn gewoon vervelend... Ik hoop dat iemand weet wat dit is, want ik kan er geen verklaring voor vinden.

Alvast bedankt!

Solskin

Re:Steken/koud gevoel in keel 13 jul 2009 17:04 #2

• Gaja
Dag Solskin, ben je al bij de huisarts geweest? En heb je andere symptomen of last van andere ziekteverschijnselen?

Als deze klachten de enige zijn, dan lijkt het mij vrij onschuldig.

Maar als je er last van blijft houden en je zorgen blijft maken, ga dan even naar de huisarts.

Re:Steken/koud gevoel in keel 15 dec 2012 17:46 #3

• Gerard
Ik heb ook enige tijd een vreemd koud gevoel links achter in mn keel. Mijn arts dacht dat het een schimmelinfectie is die veroorzaakt wordt door inhalers tegen asma. Ik weet niet of dat klopt. Zijn er mensen met dezelfde symptome?
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op