Zoeken Vraag het forum

Na onveilig seks zwart tot donkergrijs bloed? HELP

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo ik had hier all eerder een topic geplaats , ik heb een week terug op 3sep mijn “menstruatie” ontvangen. Normaalijks bloed ik 5 dagen veel en helder rood bloed altijd om de uur nieuwe maandverband. maar sinds ik het onveilig heb gedaan met mijn vriend twijfel ik , ik heb 3 dagen zwart tot grijs bloed gebloed en bloede om de 5 uurtjes paar drupjes zwart/grijs bloed , we hebben het 2x onveilig gedaan en hijs 2 x klaargekomen in me… Eerste keer bij de seks had ik binnen 72uur de MAP netjes ingenomen. tweede keer wou ik de map innemen maar zag een lichte bloeding tot bruin bloed, later in de avond uren bloede ik nog steeds kleine beetjes zwart tot grijs bruin achtig bloed. Toen werd er mij verteld dat ik dan niet de map in hoef te nemen als ik bloede
    En maak me best zorgen kan dit door de map komen of is er mogelijkheid van toch een zwangerschap ? Want heb nog nooit zulke kleuren bloed uit mij zien komen en ik heb ook best last van licht in m’n hoofd voelen. Jeuk aan de uiteinde van m’n vagina en bij m’n anus , ik weet dat m’n vriend en ik geen soa’s beide hebben en zie wel puistjes maar geen wratten voor de rest heb ik alleen daar last van en geen brandige gevoel bij het plassen of rare kleuren urine of afscheiding , en ik ben wel beetje bang om een test te gaan doen bij de huisarts want ik ben niet toe aan een zwangerschap dus wil het laten weghalen ,

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat kan inderdaad door de map komen.
    Wanneer heb je de onveilge seks gehad?

Reageren
    Anoniem

Hi, laatste keer onveilig sex was 1 september en ik kreeg 3 sep tm 6 m’n bloeding

Reageren
    John (moderator)

De donkere afscheiding, zal nog wat oud bloed van de bloeding zijn dat er nu uitkomt.

Reageren
Reageer op: Na onveilig seks zwart tot donkergrijs bloed? HELP
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.