- Anoniem26 mei 2014 om 16:41
Ik heb wel vaker last gehad van bruine afscheiding en soms ook wat slijmerig een paar dagen na de seks. Dit had ik dan een paar dagen en daarna was het weer weken voorbij. Als ik dan een stopweek inlaste met de pil werd ik ongesteld en was het daarna weer helemaal goed.
Nu heb ik afgelopen zondag seks gehad (onveilig een paar slagen, daarna met condoom) niet dat het nog veel uitmaakt dan met condoom maar ik had vervolgens thuis wat bloed wat uit mijn vagina kwam. Niet veel maar een paar drupjes. De dag erna heb ik echt wat meer bloed. Ook ben ik 1 dag de pil vergeten en vaak heb ik dan als ik lang niet ongesteld ben geweest meteen wat bloedverlies in een van de dagen erop.
Eigenlijk ben ik nu toch best wel bang voor een soa of iets dergelijks. Ik ga mij sowieso nu laten testen voor een soa, maar zouden er verder nog andere dingen aan de hand kunnen zijn? Ik heb altijd van die vage dingetjes na de seks waar andere nooit last van hebben.. Want toch heb ik verder geen kenmerken van een soa of iets dergelijks…
1 reactieReagerenJohn (moderator)
26 mei 2014 om 17:15Het hoedt niet perse een soa te zijn maar kan ook gewoon een infectie zijn. Ga even bij de huisarts langs en laat het nakijken en eventueel dan ook een soa test doen. Dan weet je dat in ieder geval zeker.
Reageren