- BL21 augustus 2019 om 18:36
goedendag
Ik had all is eerder een bericht geplaatst
alleen maak ik me nu toe wel echt zorgen! Op 31 juli heb ik onbeschermd seks gehad in mijn vruchtbare dagen.. volgends de Flo app was mijn ovulatie op 29 juli ( ik zit niet aan de pil) ik heb op 9 augustus een bloeding gehad tijdens het afvegen een stipje bloed het was ligt roze, ik heb daarna niet meer verder gebloed.. ik moest eigenlijk 17 augustus ongesteld worden maar ik werd dat 4 dagen eerder
dus op 13 augustus.. kreeg ik een bloeding wat eerst ligt oranje/roze was het waren net 2 stipjes bij het afvegen en dat was toen ook gestopt pas 10 uurtjes later heeft dit verder door gezet verloor een heel klein plasje bloed ook dit was weer toen gestopt
en pas na een dag later verloor ik weer een plasje bloed ook dit was weer gestopt, ik heb dagelijks maar 1 klein plasje bloed verloren ik hoefde mijn maandverband niet zovaak te verwisselen soms bloede ik helemaal geen eens meer maar soms dan weer wel maar dan kleine druppeltjes bloed wat daarna ook weer stopte , er zaten bijna geen stolsels in kleur was bruin tot ligt roze soms helder rood dit heeft 6 dagen aangehouden als mijn normale menstruatie , maar tot nu toe voel ik me dagelijks misselijk en duizelig heb een paar keer overgegeven
Kreeg vaak de vraag als ik zwanger kon zijn en mijn antwoord daar op was nee.. want ik was gewoon ongesteld geworden ( denk ik) alleen mijn menstruatie van deze maand was gewoon echt heel raar verloor bijna tot geen bloed meestal bloed ik Veel en vloei ik om de sec en moet ik om het half uurtje een nieuwe maandverband dragen nu hoefde dat niet .. en ik maak me toch nog zorgen heb all een beetje gegoogeld alleen kon niks vinden! Wel iets over overgang alleen denk niet dat dat het geval is ben net 22 geworden…. wat zou dit kunnen zijn ?
Alvast bedankt !!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
21 augustus 2019 om 19:12als je denkt toch zwanger te kunnen zijn, doe dan een test. Als de klachten verder aanhouden ga dan naar de huisarts
Reageren