- Anoniem12 juni 2018 om 16:32
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag en ben benieuwd of er meer mensen zijn met dezelfde klachten.
Ik ben al 8 jaar aan de pil en werd altijd regelmatig ongesteld, sinds een aantal maanden is dit veranderd, In plaats van 5 dagen werd ik 2 of 3 dagen ongesteld en ik had alleen maar bruin bloedverlies. Vorige maand ben ik in de stopweek helemaal niet ongesteld geworden, ik heb voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief. Hebben meer mensen hier last van? Ik begin me een beetje zorgen te maken..
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 juni 2018 om 16:58Mogelijk dat je dan toch een andere pil nodig hebt. Ga met de klachten naar de huisarts
ReagerenAnoniem12 juni 2018 om 17:20Hallo Tandor,
bedankt voor je reactie.
ik ben al bij de huisarts geweest maar daar komt niks uit, mijn grootste angst is dat er iets mis is met mijn vruchtbaarheid. Mijn huisarts zei alleen dat als ik daar achter wil komen dat ik dan kon stoppen met de pil en met een ovulatietest kon testen of ik een eisprong zal krijgen. Dit om mezelf gerust te stellen. Voor de rest doen ze hier niks mee.
ReagerenJohn (moderator)
12 juni 2018 om 17:27Er hoeft niet perse iets mis te zijn…maar de huisarts maakt zich er wel lekker makkelijk vanaf. Ga dan terug naar de huisarts en vraag om een verwijzing voor de gynaecoloog
ReagerenNaam113 juni 2018 om 12:03Afgelopen zondag (10 juni) nam ik mijn laatste pil van de strip. Die avond heb ik seks gehad. Dat was nogal redelijk heftig. Die ochtend moest ik een beetje overgeven. Ik neem de pil altijd correct. Deze week heb ik dus normaal mijn regels. Ik heb ze dan ook maar heb heel licht bloedverlies, eerder bruinkleurig tegenover anders. Ik zit wel in de examenperiode en ben heel gestresseerd.
Moet ik mij zorgen maken !?
ReagerenJohn (moderator)
13 juni 2018 om 13:10als je de pil vooraf goed hebt gebruikt, was je gewoon door de pil beschermd
Reageren