- R1 juni 2025 om 20:01
Sinds maart 2024 slik ik de pil niet en ben regelmatig ongesteld. Met een cyclus van 26 dagen en een menstruatie van 4-5 dagen. Niet meegerekend in de menstruatie: de 1 of 2 dagen bruine afscheiding die vóór de menstruatie loskomt. 20 tot en met 23 april was ik ongesteld. Toen verwachtte ik het weer rond 16 mei te worden. Ik had 15 en 16 mei wel bruine afscheiding. Dus ik dacht dat het tijd was om ongesteld te worden. Maar het bleef uit. Zwangerschapstesten wezen negatief uit. Ik kreeg bruine afscheiding, toen ik 12 dagen overtijd was. En dacht dat ik ongesteld werd, wat ook het geval was. Maar nu voor 3 dagen. Mijn menstruatie en cyclus zijn dus in een keer verandert. Wat kan de oorzaak hiervan zijn? Het bloed is altijd al weinig geweest, maar nu valt het me op. Ook mijn onderbuik groeit sinds een paar maanden, ik weet niet wat dit betekent. Ik zou graag de oorzaak achterhalen? Iemand hier ervaring mee of weet wat dit kan zijn?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
1 juni 2025 om 20:29Dat is moeilijk te zeggen. Je zou het eens met de huisarts kunnen bespreken. Die kan je verwijzen naar de gynaecoloog voor wat onderzoek
Reageren