- Tammiemara6 september 2018 om 09:08
Hallo,
Ik ben 27 en al sinds m’n 10e ongesteld. Het eerste jaar was het (zoals bij velen) onregelmatig, maar daarna ben ik altijd regelmatig ongesteld geweest. Ook in stressvolle periodes.
Ik heb altijd last gehad van veel klachten, vooral buikpijn en mijn bloedverlies is altijd vrij heftig geweest. Sinds mei zit ik thuis met een heftige burn out maar zelfs dat leek geen effect te hebben op mijn menstruatie. Tot vorige maand. Toen begon het langzaamaan weer wat beter te gaan, maar toen was mijn menstruatie dus ineens heel licht voor mijn doen. Ik hoefde niet elke 2 uur naar de wc te rennen omdat mijn tampon vol zat. Deze maand lijkt het nóg minder te zijn, of eigenlijk nauwelijks. Ik heb net zoveel pijn als anders en alle klachten zijn hetzelfde, maar ben maar een paar druppeltjes bruinrood bloed verloren en niet eens helder bloed tot nu toe.
Moet ik me zorgen maken? Ik kan me haast niet voorstellen dat juist nu het wat beter gaat mijn menstruatie begint weg te blijven. Ik kan niet zwanger zijn want heb nog nooit een relatie gehad en ook geen seks. Dus ook een soa lijkt me uitgesloten. Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn?