- L.L3 oktober 2017 om 21:32
hallo,
sinds 2 maanden heb ik ineens een erg lichte menstruatie. Eerst was ik altijd rond de 6 dagen ongesteld met de 1e tot 3e dag veel bloed. Sinds 2 maanden heb ik ineens veel minder en lichter bloed. Ik heb nooit de pil geslikt en ben ook nog maagd dus ik kan niet zwanger zijn. Weet iemand wat dit is of hoe het komt? Ik ben trouwens 18.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 oktober 2017 om 23:22Je menstruatie kan wel eens veranderen. Doorgaans heeft dat alles met de hormonen te maken. Maar ook spanningen of stress kunnen daar invloed op hebben.
ReagerenCatootje5 oktober 2017 om 08:31Voor een goede hormoonwerking zijn allerlei stofjes nodig; vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren. Bij tekorten kunnen er problemen ontstaan. Denk aan stoffen als vitamine B12, zink en lysine. Ook kunnen zaken spelen als oestrogeendominantie en insulineresistentie. Genoeg over te vinden op internet, wat het is en wat je er op natuurlijke manier aan kan doen.
ReagerenL.L6 oktober 2017 om 14:06Ik slik nu ongeveer 2 weken vitamine tabletten met vitamine B12 en zink
Reageren