- Anonieme22 augustus 2015 om 08:05
Hey,
Ik wist dat m’n menstruatie eraan zat te komen, het was qua datum zover en ik had ook de bekende voorkwaaltjes. Ik was ren tijdje met de pil gestopt maar wilde hem nu weer gaan slikken. Ik wachtte dus op de eerste dag van mijn menstruatie om de eerste pil te nemen. Eergisteren begon mijn menstruatie dus ik nam de eerste pil. Het rare alleen is dat de menstruatie sinds nu nog steeds niet echt is doorgebroken. Normaal bloed ik meteen vrij hevig en nu heb ik al 2 dagen licht bruin verlies en snachts bloed ik zelfs niet. Ik snap er niks van want het kan niet me de pil te maken hebben want deze menstruatie staat nog los van de pil. Ik weet ook zeker dat ik niet zwanger ben. Ik maak me wel een beetje zorgen, wat kan ik nu het best doen? Moet ik naar de dokter gaan?1 reactieReagerenJohn (moderator)
22 augustus 2015 om 12:44Het kan best wel eens voor komen dart de menstruatie iets minder is dan dat je gewend bent. Dat is niet meteen een reden om in paniek te raken. Het zou best kunnen dat ze alsnog doorbreekt..
Reageren