- Anoniem25 augustus 2014 om 17:31
Ik maak me erg zorgen. Dit is nu al de vierde maand dat dit gebeurd. Ik stop een week met de pil, word ongesteld, begin de pil terug te nemen zoals altijd. Ik ben op zaterdag 16/8 terug begonnen met mijn pil. Mijn menstruatie duurde nog verder tot 19/8. Enkele dagen daarna ging ik met mijn vriend naar bed en vandaag (3 dagen later) heb ik ineens bloedverlies. Dit is wel vrij donker. Dit is al de 4e maand dat dit gebeurd, vorige maand was het in de 2e week nadat ik terug begon met mijn pil en 2 dagen nadat ik met mijn vriend geslapen heb. Wat is hier toch aan de hand??? Kan iemand mij alstublieft helpen…
Of is dit gewoon nog oud bloed van de menstruatie die vrijkomt tijdens de wrijving van het vrijen ofzo? Ik weet het echt niet en zit met men handen in het haar..1 reactieReagerenJohn (moderator)
25 augustus 2014 om 19:14Het zou kunnen dat je een infectie hebt.
Reageren
Maar oud bloed dat door het vrijen nog vrijkomt uit de baarmoeder is ook een mogelijkheid. Hert beste is als je even naar de huisarts gaat. Dan kan worden onderzocht of het daadwerkelijk een infectie is.