- Anoniem25 december 2016 om 23:38
Hallo, ik heb 2 weken terug veilig seks gehad met condoom,mijn vriend had mij ook gevingerd weet niet als er sperma aan zijn vingers zat, ik ben vandaag na de wc gegaan ik voelde opeens een nat gevoel dus ik ging kijken, zag ik opeens helder rood bloed terwijl mijn menstruatie all geweest is 7 december tot 13 dec … ik kan toch niet zwanger zijn? Lag een plasje rood bloed op de wc en word nog lang niet ongesteld en had daarvoor hele erge buikkrampen uit het niks en het bloede was heel eventjes daarna stopte, kan iemand mij misschien helpen ? 🙁 ben heel erg geschrokken
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 december 2016 om 23:51Als je veilige seks hebt gehad, is er geen reden om bezorgd te zijn over een zwangerschap. Het zou een ovulatiebloeding kunnen zijn. Dat komt wel eens voor.
ReagerenJohn (moderator)
25 december 2016 om 23:53Als ik goed heb geteld, had je sowieso seks tijdens de menstruatie. Dan kun je niet zwanger raken.
ReagerenAnoniem26 december 2016 om 14:06Hallo ja dat klopt 1 week na Mn menstruatie had ik seks ben 20 heb in Mn hele leven nog nooit een ovulatie bloeding gehad dus ik schrok wel heel erg bedankt !
Reageren