Zwanger of onmogelijk?

Hoi, ik zit de laatste tijd een beetje in de stress. Ik zal even uitleggen waarom.

Ongeveer 2 maanden geleden lag ik met een jongen in bed. Ik heb hem afgetrokken en hij kwam klaar op zijn eigen buik. Daarna heeft hij mij nog gevingerd. Nu ben ik ineens heel bang dat er nog iets op zijn hand zat dat bij mij naar binnen is gekomen (ik heb dit verder niet gemerkt). Ik slik wel gewoon de pil en heb de afgelopen stopweken ook gewoon een bloeding gehad. Zwangerschapstesten waren ook negatief (ook een paar dagen geleden).

Ik heb de laatste tijd wel veel last van steken aan de zijkant van mijn onderbuik, rommelende darmen en blauwe aders op mijn borsten, witte bultjes op mijn tepels en grotere tepels. Vandaar dat ik me toch zorgen maak of ik toch niet zwanger zou kunnen zijn... Heeft iemand een idee of dit kan?

Reageren

Zeer onwaarschijnlijk dat je zwanger zou zijn.
    Je kunt wel last hebben van je hormonen. Of problemen me je darmen. Dat zou van de stress kunnen komen

Reageren

Dankje voor je reactie. Ik weet inderdaad dat het zeer onwaarschijnlijk is, ik kan mezelf helaas moeilijk geruststellen. Vooral omdat ik deze klachten nog nooit heb gehad en precies nu wel. Denk je dat het een goed idee is om hiermee naar de huisarts te gaan of zal ik het nog even afwachten?

Reageren

Je kunt zeker naar de huisarts gaan als je er ongerust over blijft

Reageren

Ja precies. Maar me echt zorgen maken en ermee bezig blijven is eigenlijk niet nodig dus?

Reageren

Ik denk dat je je daar geen zorgen over moet maken

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Zwanger of onmogelijk?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe