van wie ben ik nou zwanger?

hoi allemaal

ik zit de afgelopen weken al met zoveel vragen in mijn hoofd en ik lees van alles online. Ik ben nu 38 weken zwanger en ik ben uitgerekend op 21 december. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 19 maart en het duurde 4 dagen zoals altijd. Ik heb een normale cyclus van 28 dagen. Op 28 maart heb ik 2 x sex gehad met een ouwe vriend zonder condoom maar hij is niet in mij klaargekomen. Op 30/31 heb ik sex gehad met mijn vaste vriend zonder condoom en hij kwam wel in mij klaar. Wie kan mij helpen? ik durf niet eens aan de verloskundige te vragen maar ik denk zelf dat het gwn van mijn vaste vriend is. Vanaf dag 1 wist ik zeker dat het van mijn vaste vriend is maar nu heb ik zoveel twijfels!! Oordeel mij aub niet !!!

Reageren

Als je ouwe vriend echt in je is klaar gekomen is het nice mogelijk, maar weet je zeker dat hij echt niet is klaar gekomen? Als het goed is kan je verloskundige op basis van je zwangerschap de uitgerekende dag geven(meten hoofdje etc) dan weet je welke dag het geweest moet zijn. Ik kan je geen zekerheid geven hier in jammer genoeg. Maar vermoed dat het van je huidige partner is. Sterkte.

Reageren

Mijn ouwe vriend is echt niet mij klaar gekomen dat weet ik met 100 % . Hij zegt ook dat het never nooit van hem kan zijn. Ik ben uitgerekend op 21 december volgens de echo dus aan de hand hiervan was ik ongesteld op 16 maart maar dat kan niet. Dus volgens mijn eigen berekening is mijn uitgerekend datum 24 december en dat mag gwn

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: van wie ben ik nou zwanger?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe